۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

ادیان آسمانی ! ودشمنی تمام نشدنی ...

سه دین چاق وچله شده از ناآگاهی های انسانی ،یهودیت ،مسیحیت واسلام که رویهم کمتر از نیم مردم جهان را تشکیل می دهند ،با دخالت های بیجای خود در امور سیاسی ،زندگی انسان ها را به کشمکش وناامنی واغتشاش کشانیده اند .واز آن بدتر این سه دین خدایی ! با اینکه ظاهراًهمدیگر را قبول دارند ودر کتابهایشان هم به طعنه وکنایه یادی از هم می کنند ومدعی هستند خدایشان یکی است ،به راستی در سرشت ونهان باهم دشمن وهمواره در حال جنگ پنهانی هستند .
آنقدر که اسلام از دو دین خدایی ،دیگر واهمه دارد از کمونیست ها و بی خداها نمیترسد .
آنقدر که مسیحیت از اسلام ویهود خودرا کنار میکشد واز این دو دین خدایی در بیم وهراس است از قبایل مائو مائوی آدمخوار دلهره ندارد .
وبه همین شکل است دوستی وعلاقه بین کلیمی ها نسبت به دو دین پسر عموی خود اسلام ومسیحیت .
کلیمی ها به هیچ شکلی حاظر نیستند یک  مسلمان یا یک مسیحی را به حریم ویا خانه خود راه بدهند .به این ترتیب خارج از جنگ ها بزرگ خونین تاریخی وکشتارهای فراوانی که بین این سه دین خدایی ،آن هم “خدا یکی “پس از آمدن آنها رخ داده داده حتی در حال صلح وصفای ظاهری هم تلاش های پنهان وآشکار آنها در راستای ضربه زدن به یکدیگر ،تضعیف کردن ،تفوق نظامی پیدا کردن وغیره به شدت ادامه داشته که این برعکس ادعاهای دروغین این ادیان برسخن هرز وبیهوده ی برادری وبرابری ودوستی است که مطلقا میانشان وجود ندارد .
یک نمونه زشت وپست دیگر از رقابت های ناسالم بین این سه دین به اصطلاح آسمانی ! توطئه آنها برای خارج کردن افراد از دینشان وآوردن انها به دین خود می باشد .
مسلمان ها هرساله با هزینه سنگینی چندین مسیحی آسیب دیده از دین خودرا می خرند ومسلمان می کنند ،از آنسو مسیحی ها ساکت ننشسته و بادادن مزایای مورد نیاز مانند اجازه ورود به کشورشان ،اجازه کار ،معالجه مجانی ویادادن ترک اعتیاد سالیانه چندین مسلمان سطحی فکر را به عالم مسیحیت می کشانند .
کلیمی ها درمقیاس کمتر با دو دین دیگر در این مسابقه بگیر وبستان بشکلی شرکت دارند .البته تا آنجا که بتوانند نان خور اضافی نمی پذیرند ومقررات بسیار سختی برای کلیمی شدن یک غیر کلیمی برقرار کرده اند .کلیمی های از یهودیت بریده هم چون ان دو دین دیگر دیگر جذابیت وسودی نمی بینند وبه ناچار در دین خود بدون انجام دادن مراسم دینی باقی می مانند وگهگاهی هم به دین بهایی ،یک دین بدتر از آن سه تای دیگر در می آیند …
راستی این همه تلاش وهزینه برای خارج کردن افراد از دینشان برای چیست ؟
از این کار وقت گیر ،پرهزینه ،چه سودی بجز دردسر،ایجاد اختلاف بین ادیان عاید انسان ها می شود .
مسلمان ها با این همه فقیر وگرسنه که دربینشان  هست ،سالیانه با اضافه کردن یکی دوهزار سیاهپوست مسیحی به اسلام چه چیزی بدست می آورند ؟
ایکاش می توانستند دانشمندان وثروتمندان ادیان دیگر را به دین خود وارد کنند ،در صورتی که همه می دانند آنها چکونه افرادی را می توانند خریداری کرده وبه دین خود در آورند .
پرسش اصلی این است ،شما ادیان آسمانی ! 
مگر نمی گویید خدایتان یکی است پس چه فرقی می کند ،کسی که خدای شما را می پرستد چه مذهبی داشته باشد ،مگر این مذاهب بخواست واراده همان خدا بوجود نیامده است .
این همه که شما دینداران وبا خدایان درحال جنگ وستیز وتوطئه علیه خودتان غوغا می کند .
آن زندگی عقب مانده مسلمان هااست که فقط زبانشان دراز است ،تاکنون کوچکترین فایده ای برای بشریت نداشته اند با رهبرانی پول پرست وبی سواد.
آن زندگی کلیمی ها است که درهیچ کجای جهان تامین جانی ندارند وبخاطر حفظ دینشان حاضرند جهان را به آتش بکشند .
زندگی مسیحیان هم بهتر ازآن دو نیست ،میلیون ها انسان به ظاهر باسواد اسیر تفکر یک پیرمرد بیمار به نام پاپ هستند که از فرق مغز تا نوک پایش از حرکت افتاده ودیگر آخوندهایشان هم یا درحال غارت  پول های مردم فقیر مسیحی ویا درحال بچه بازی ومسائل س.ک.س.ی هستند که سالی چندتایشان اتفاقی گیر می افتند ولی مسیحیان جهان هم چنان کلیسای این دیوانگان جنسی ودزد را پر وخالی می کنند وخوشحالند که یکنفر بنام مسیح گناه همه آنها را به گردن می گیرد .
سه دین زحمت آفرین ،باهم دشمن وبدون احساس ،زندگی انسان ها رامیدان جنگ ،خودخواهی وشرارت خودکرده وهمه را به آتش دلهره سپرده اند .
مسلم است انسان های فهیم جهان آینده ،این سه دین را به بایگانی تاریخ خواهند سپرد ولی چرا نباید این کار را از هم اکنون آغاز کرد .انسان های قوی(نترس)،متفکر ،وفهمیده دین نمی خواهند ،آنها زیر سایه قوانین مترقی می توانند بهترین زندگی را برای خود بسازند واز آن لذت ببرند .

منبع : بیداری (ماهنامه خردگرایی وخرافه ستیزی )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر