۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

ثبت احمدی نژاد به عنوان مفاخر ملی !!؟

ندای سبز آزادی: دبیرکل امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت که احمدی نژاد به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی کشور معرفی خواهد شد و نشان لیاقت فرهنگی و بارکُد مربوطه را دریافت خواهد کرد. ( به نقل از روزنامه جام جم ).ـ
در موتور جستجوگر اینترنتی دولت دهمی  "یا حق"، مفاخر فرهنگی را جستجو کردیم و به چنین مفاخر فرهنگی برخورد کردیم :‌
سعد بن ابی وقاص : جهت معدوم کردن کتب ضالّه ی ایرانیان، و کتابخانه های کفار در سرزمین ایران، در عملیات فتح ایران در قرن ۱ هجری.
چنگیز مغول : به دلیل تلاشهای شبانه روزی برای اصلاح ادبیات و شعر منحط قرن ۷ هجری ، و نیز هدایت ِ عطار نیشابوری به راه راست و دیار باقی.
تیمور لنگ : به جهت استمرار در پاکسازی شر و ور گویان  سرزمین های حاشیه ی خزر در قرن ۸ هجری.
اشرف افغان : به دلیل برخورد قاطع و مبارزه با هنرمندان  اصفهانی  "اون طرفی" در قرن ۱۲، و تعطیل کردن بساط اصفهان به عنوان جرثومه ی فساد و تنبیه هنرمندان  بی ریشه.
آغا محمد خان : ... ـ
محمد علی شاه : جهت خدمات ارزنده در راستای بسط و گسترش روزنامه نگاری و تسهیلات متعدد برای روزنامه نگاران ِ دوران مشروطه. نصیحت های مشفقانه ی روزنامه نگاران که عمدتا در باغ شاه انجام میشد.
محمود احمدی نژاد : جهت  احیای طرح مبارزه با مفاسد فرهنگی - ملی، و حذف هنرمندان "اون طرفی" با کمک مشاوران گوناگون، از جمله : محمد حسینی (‌وزیر ارشاد)، سلحشور (کارگردان  متعهد) و دیگر هنرمندان ِ ملحق شده از حوزه های لشکری و چماقداری و جان بر کفی به تیم فرهنگی.
مبارزه با خانه های فسادِ فرهنگ سرا ها و خانه ی هنرمندان.
استاد نمودن  تئاتر.
اجرای طرح ضایع کردن  هنرمند هایی که در جامعه محبوبیت کذایی و ساختگی دارند.
پروژه ی تبدیل انسان های جان برکف به هنرمندان  مستعد در عرض یک هفته.
همچنین، محمود، نخستین رئیس حکومت در طول تاریخ بشریت است که خود هنرمند است. نقاشی می کند. شعر می گوید، سینماگر است، عکاس حرفه ای است، و از هر انگشتش صد تا هنر می ریزد. لذا دو سه جایزه و پنج مدال ِ اضافی ِو سیمرغ و نخل طلا ی دیگر هم به او اهدا خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر