۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

واینک اخرالزمان ….

محمود واوباما []

اين كه چطور ممكن است به «احمدي‌نژاد» و یا «اوباما» در تورات اشاره شده باشد، موضوعي است كه بايد از از منابع خبری که این مساله را از یک خاخام در بیت‌المقدس نقل کرده‌اند پرسید. به گفته این منابع، نمي‌توان از جنگ «ياجوج و ماجوج» نيز غافل شد كه پيش‌بيني شده بين سال‌هاي ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رخ خواهد داد.
سایت حيات و بسیاری از سایت‌های نزدیک به جناح راست امروز نوشتند که جنگ يأجوج و مأجوج و ظهور عيسي مسيح بين سال هاي ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رخ خواهد داد.
بر اساس اين گزارش، «باراك اوباما» رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا حدود يك سال و نيم پيش به پست رياست جمهوري كشورش دست يافت. تقريبا از همان موقع تاكنون هر از چند گاهي جنجالي ميان خاخام‌هاي مختلف يهودي بر سر او و وضعيت فعلي و آينده جهان به وجود مي‌آيد.
برخي خاخام‌هاي يهودي در يك ادعاي عجيب مي‌گويند: «نام باراك اوباما در كتاب مقدس آمده و بيان شده كه در زمان وي جنگ آخر‌الزمان ميان اسرائيل و ايران رخ خواهد داد. در اين جنگ عنيف سوريه، حماس و حزب الله نيز به كمك ايران مي‌آيند و از سوي ديگر ايالات متحده آمريكا و برخي كشورهاي ديگر اروپايي نيز به اسرائيل كمك خواهند كرد. بر پايه اين ادعا جنگ يأجوج و مأجوج در همين زمان خواهد بود.
بر اساس اين گزارش، جنجال براي اولين بار هنگامي رخ داد كه خاخام «هارعتسيون» در بيت المقدس اشغالي گفت: «به دنبال اسم اوباما در كتاب مقدس گشتيم و ديديم كه اسم وي سه بار در اين كتاب بيان شده كه در هر سه بار مربوط به جنگ يأجوج و مأجوج بوده است.» از همين رو خاخام‌هاي ديني پيش‌بيني مي‌كنند جهان در سال ۲۰۱۲ به پايان برسد و پس از اينكه همگان در قبر قرار گرفتند،  در سال ۲۰۳۵ يعني حدود ۲۵ سال ديگر قيامت برپا خواهد شد.
در همين حال پايگاه خبري «هشيم نت» كه يك پايگاه افراطي وابسته به خاخام هاي افراطي است در مقاله‌اي نوشت: «جنگ يأجوج و مأجوج و ظهور عيسي مسيح بين سال‌هاي ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رخ خواهد داد.»
اين مطلب در ادامه می‌افزاید: «جنگ سختي كه جنگ آخر الزمان است از يك كشور عربي ( اشاره غير مستقيم به لبنان)  و توسط يك گروه مسلح عليه اسرائيل آغاز خواهد شد. در همان زمان ايران نيز به كمك آن گروه مسلح خواهد آمد زيرا اسم «محمود احمدي نژاد» به عنوان رئيس جمهور ايران نيز در تورات مقدس در بخشي به نام "حزقيال" آمده است.»
در اين مطلب همچنين آمده: «اين جنگ تقريبا نسبت به زلزله‌اي كه قرار است در سال ۲۰۱۱ يا ۲۰۱۲ در تل‌آويو بيايد و تمام برج‌ها و ساختمان‌هاي اين شهر را تخريب كنند، ناچيز است به طوري كه چنين زلزله‌اي تمام اين سرزمين را به لرزه در مي‌آورد و ويران‌گرست.»
منبع :خودنویس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر